Grönan med grönis

Grönan blev k-ung! Förutom att Ronja tvingade mig att åka frittfall :/ JAG ÄR SÅ SATANS HÖJDRÄDD o; Så att älska att åka karuseller och vara höjdrädd är ju inte den bästa kombinationen, och när vi satt där uppe och väntade på att få åka höll jag på dö, jag tror aldrig jag vart så rädd i hela mitt liv, jag sket nästan på mig. Jag han räkna till 7 innan vi åkte, det var dom 7 längsta och värsta sekunderna i hela mitt liv!

              

Ohja, det var verkligen dom värsta sekunderna i mitt liv. Jag fattar int att jag åkte sånt här skit när jag var mindre, jag åkte ju hela tin på liseberg O; & då var jag typ 9-10 också, strange.

Jag och Ronja åkte kärlekstunneln, äääääääääääääckligt.

              
              

Chill i kärlekstunneln
 
Haha, jag var rädd när jag åkte blå tåget.. Första gången vart jag nästan livrädd, men andra och tredje gången gick det nästan finfint. Nästa. Haha, Ronja filmade redje gången, men hon borde ha filmat första gången då hade ni fåtter ett rejält skratt.

              
             

  

Insane kunde vi inte åka, den var typ avstängd hela dagen :/ Och jetline åkte vi typ tuuusen gånger, popexpressen med men det var så lång kö till popexpressen, eller ja fjortiskarusellen det var det enda dom åkte :P
Sven-bertil var kung! Vi fick ingen bild på han eftersom det var fullt med folk, mest gamlingar X)










Venne vad det blir av dagen, men ska i alla fall gå nu. Vi ses :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0