the armstory :P

hemma!
ja, nu ska ni få höra.. :p drog till akuten igår morse & dom insåg ju att amen var helt knäckt så då fick jag en gipsskena sen skulle dom kolla känseln i fingrarna innan vi skulle åka hem och jag kunde inte röra på fingrarna så de blev en akutoperation :( så då fick jag en massa olika slags sprutor, jag som är rädd för sånt O; aja, 5 sprutor morfin och lite syrgas sen var det dags för operation så nu har jag en spik längs hela handleden :))



ja, så efter operation blev ju armen omgipsad "helgips" runt armen och då fick ja kalkgips men det vart aldeles för tungt jag lunde inte lyfta armen :p
sen hade jag ju inte ätit på över 24 timmar och då var jag så glad över att äntligen få äta men de va nån äckelgröt på sjukhuse :((

              

n för att göra en väldigt lång historia kort så fick vi byta till plastgips så jag skulle kunna orka lyfta armen X)dom tyckte nämligen att jag var en aning svag :p
men nu ska jag få ha det här gipset i 3 veckor sen så ska jag få byta till ett gips som slutar nedanför arbågen som jag ska ha i minst 2-3 veckor :/ & och den förbannade spiken ska sitta kvar i minst ett halvår :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0