Jädddda

Helå alle folk
Vart i tullinge och badat idag, sjukt mycke folk var det. Sjukt varmt också! Haha, åjust Ronjas lilla djur Stålis är ju också här, och jag gillar den? O; Jag måste vara sjuk. Men den är söt så vem skulle inte gilla han?



Nej, fy. Det här är inte likt mig. Men han är cool B)

Sen blir ja väldigt less på min telle, ska alltid sluta funka när jag som mest behöver den. Eller ja, som mest, jag behöver den ju jämt. Är *en aning* mobilberoende :P


Jag: Gud, va små öron han har
Ronja: Men det är en hermelin
Jag: VA, ÄR DET INGEN KANIN???
Ronja: Jo, men rasen hermelin X)

Haha, det var kul som satan. Och så gjorde vi ju en cool film, haha, ronja var en bonde som åkte upp och ner i hissen x)




ssese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0