In stockholm

Bilder från ronjas fritidsgård idag ::))):)





Gud, fråga mig inte vad jag gör. Ser ju helt missbildad ut :(( Ja kanske inte den bästa bildkvalliten men vem bryr sig liksom? O;
Åker hem imorgon :/ Inte kul, jag gillar stockholm. Men Ronjalingonkonjak följer ju me hem så det blir ju liksom kanske bra i alla fall då :)
Ska gå nue-e har inte packat klart föfan, ååoåoåorkakakkar inte. Shietbajsar också har aldeles för mycke packning med mig, har inte ens använt hälften. Och nu kan jag knappt stänga väskan. :(( Jag och Ronja ska ta oss till bussen hem själv imorgon, tänk om vi inte vaknar ? Ja, då kommer vi inte hem. Det blir nog bra. Jippie. Hejdå, nu ska kag blblalalalklalaladlkjifuhfeijawodökPÄJHGFCVBJHNKLÖÄJÖKD
:@
sMSAAaaa ImOrGoN fÖfAn! NollSjuTreÅttaEttTvåNollNioTreNoll, (mp) 0738120930.

Venne om jag hinner blogga imorgon innan vi far, men i så fall är det förmodligen för att jag har dött eller så har vi bara försovit oss så vi har jävlit bråttom.

Vi ses, farväl stockholm! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0