Heeeeeeeeejppppåeeeeeeeeeeer

Hej på er  alllalalihopppa jdfs
Jag och Ronja är nog världens mest failade personer. Skulle ju på Red bull flugtag idag det började klockan 12, för det första vaknade vi allt för sent och se när vi väl hade kommit iväg så hittade vi inte dit. Vi hamnade i gamla stan, yrade bort oss sen vågade vi inte gå allt för långt i gamla stan för vi var lite rädd att vi inte skulle hitta tillbaka.



Vi tog oss en liten shoppingrunda i stan istället :) Vi har vart på stan i två dagar och jag har endast köpt en endaste lite tröja ?? O;
JA, när vi hade kommit hem så drog vi på Ronjas skola och lämnade tillbaka en kaninbur, sen drog vi till Gömmarn och tog ett dopp.

Och sen det bästa av det bästa, vi drog till Ronjas fritidsgård, den var asball O: Har aldrig sett något coolare, seriöst dom hade ju allt där B) Om vi också hade en sån fritidsgård skulle ja också gå på gårn :P

Jag laddar upp bilderna från idag senare eftersom domligger på Ronjas kamera och jag kan inte riktigt med den :P
Men nu sesvi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0