haha

haha, nu när ja tänker efter.. fyfan va roligt de måste ha sett ut :P

"PAPPA, PAPPA KOM"
"men ja ta det lungt, du är väl inte döende"
"MEN PAPPA KOM NU FÖRIHELVETTE JAG TROR JAG BRUTIT ARMEN!"
"men om jag säger att du ska ta det lugnt, så får du väl vänta!"
"MEN KOM NU! HÖR DU DÅLIGT ELLER JAG TROR JAG BRUTIT ARMEN"
"jaha, men varför sa du inget? ja kommer nu!"

ja, jag får väl ställa klockan på var tredje timme så jag kan ta mina piller ^^ men nu när jag håller armen still och typ tagit två kilo smärtstillande så känns det rätt så okej faktiskt :) man får väl hoppas på det bästa att det bara är en förjävla rejäl stukning men hon på akuten sa ju att det förmodligen var brutet, men HOPPAS HOPPAS HOPPAS.. på det bästa :D
aja, men tur i oturen att det var vänster arm och inte höger :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0