Eric Saade

Idag tog jag med mig mitt gips och tog mig en titt på Eric Saade, jag måste väl erkänna att jag inte är hans största fan men efter idag så kan jag väl säga att pojken är en aning bra i alla fall ;)



              
Det var ju liksom inte meningen att han skulle skriva autografer efteråt men han skrev till några, hans "vakter" eller vad man nu ska säga försökte ta han till bussen samtidigt som han skrev autografer, mitt bland alla Ericfans stog jag och han ba: "Men jag måste skriva till hon med gipset också".. så jag fick mig en liten autograf. Men hans "vakter" var nog lite irriterad på honom för att han skrev autografer dom sa till han hela tiden att han skulle gå på :P
Så ibland lönar det sig att ha gips! :) Men det var inte värt att stå där i "autografkön" för det måste va den fulaste autograf ja nånsin sett "e s" ..? det kan väl jag också skriva :P

fin autograf Eric.. fin.


ja, här är den såkallade "autografkön"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0