defcgvbhjnjmk :@



Förut tyckte jag att det var coolt och ha gips, jag har alltid velat ha gips. Och när jag gjort illa mig eller är sjuk sitter jag alltid och hoppas på att det är det värsta tänkbara. Och när jag satt där i väntummet på akuten satt jag och hoppades på att armen skulle vara bruten, men så fort dom kom och sa att den var bruten så ville jag absolut inte ha gips.
Men jag försökte göra det bästa utav situationen och tänkte "Det kan ju inte vara så farligt som alla säger"..

Men det är värre! Fattar ni, ? alla saker man gör på sommarn kommer jag inte kunna göra.. bada
Jag är så förbannad på mig själv för att jag klev upp på studsmattan i onsdags, det är nått jag verkligen fetångrar! Jag måste ha gips resten av sommarlovet :'(
Jag kan ju fetglömma att kunna ha kul resten av sommarlovet..

Jag kommer aldrig, aldrig, ALDRIG mer sitta och hoppas på det värsta tänkbara, jag tycker heller inte att det är coolt med gips längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0