bajsakut!

Alicia Keys - try sleeping with a broken heart
Tilda jakobsson - try sleeping with a broken arm



hm, ja har ni sovit gott? för de har då inte jag.. sovit ungefär 45 minuter inatt. Tänk om jag måste ha gips? snacka om snygg bränna B) & gud va varmt de kommer va å jag kommer ju inte kunna bada ))': nej nu tror ja nog att ja börja grina.
men nu är det ju ungefär bara 3 timmar kvar tills (förmodligen) får gips då.. :(
asså om dom själv säger att jag brutit armen vafan får jag inte komma på akuten då? jamena det heter ju akuten & det här är ju rätt så akut tycker ja väl?
tror dom liksom att om jag tar en alvedon så äre bra eller? det är det då tamefan inte. Känns som om hela armen väger minst 50 kilo & och som om den är vriden på nå sätt typ vi armbågen :(



:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0