the end

JAG ÄR SÅ JÄVLA STOLT ÖVER MIN KLASS ! VI GJORDE DET! :D
Idag var första gången vi körde igenom allt, och det vart lite pinsamt på genrepet när det blev rundgång mellan mikrofonerna. Och Benis sparkade på stereon på rätt tillfälle även fast han inte ens visste när han skulle sparka, och jag är så glad för jag brukar inte ha scenskräck och jag var faktiskt lite nervör innan men sen bara släppte alt ihop.

Men jag höll på skämmas ihjäl när vi sjöng Knocking on heavens door, det lät förjävligt. Jag skämdes när jag stod där uppe på scenen, jag höll typ på att börja grina! :P
Men vi ska inte tala om när jag skulle vara en häst, en sadel + lisa på ryggen var inte det lättaste ska ni veta óch sen var det sjukt pinsamt för vi hade knappt tränat på den dansen så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra men vi fixade det i alla fall.
Nej, nu ska jag inte sitta och snacka om det här nå mer nu får det räcka! Men i alla fall är jag såååå glad, för vi fick ihop allting. Våran helt okapabla klass har gjort en heeeel show helt själva, vi har skrivit manus, tränat speciellt mycket kan jag inte påstå att vi har gjort men vi skötte ljud, ljus och allt annat som hände på scenen helt själva.
Det trodde jag faktiskt aldrig att vi skulle fixa, nu är jag glad ska ni veta !

helt ärligt vi fick in 13500 kr på våran lilla julshow ? bra kämpat!

tyvärr har jag inga bilder just nu, för mammi har inte tagit några eftersom att systenkameran stod på mitt rum.. hehe. Och ingen har lagt ut några, men bilder kommer det kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0