the day

Lucian på skolan sög! Vi måste vart dom sämsta ever, helt ärligt så lät det till och med bättre i kyrkan då vi i princip sjöng opera. Och då blir jag bara ännu mer irriterad då alla andra säger att det var så himla bra, kan dom inte bara säga att dom tycker att det var dåligt. För den som tyckte att det var bra den måste vara rejält tondöv.

Fast jag måste säga att resten av dagen blev rätt så hyfsad, pizzan till lunch Lions bjuder! :D Hehe, ja just volleybollen.. Man kan säga att lärarna vann, men egentligen inte. Vi hann bara köra två sett, lärarna vann båda. Men det var riktigt jämnt, det tyckte till och med rektorn.
Men eftersom att vi inte är klar än så har lärarna inte vunnit, vi kan vinna ! :D
Och dom sett de vann idag, dom vann dom på fusk. Helt ärligt, jag, Milena och rektorn skulle verka som nån himal slags domare. Milena blåste hej vilt, jag försökte göra mitt bästa och rektorn stod bara och skrek.
Lyckat, men vi ska ta dom !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0