Picture

bilder från julfesten, av & på scenen (jag har tagit bilderna från facebook, av massa personer)



Eric & Affes egopic



HOrsEE GiRL # 1

'






oj, shit det här var såååååå pinsamt & kolla min hand ? O:



Självklart så hade vi Doktor Bombay på plats




meanboys
Bästa på hela julfesten !


Miris var glad !

Affi hade tagit knark

Det var den dockan de..


Piiiiizzatime

Kul att det bara kom en person igår..




emmis

hahahahahhahahahhahahahhahahhhhhaaaa, kolla dockan !?











som ni ser är det rena rama sommarn ute också

Och eftersom att jag vet att om jag inte skriver det här nu så kommer ronja kommentera och fråga, så ja ronja vi kommer få det på dvd av david du kan va lugn su ska få se precis allt hur många gånger du vill ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0