mitt 2010 ♥

Första bilden som togs 2010 för min del
Nyår fortsatte med en ståtlig fest!
Kallt kan man ju också påstå att det var
Men trots kylan spenderade jag rätt så mycket tid utomhus :D
jag ansökte om ledigt, men till vad..? ;)
- på tekniken gjorde vi riktigt vackra sugrörstorn
jag haffade mig ett par riktigt snygga kompisar
jag var på melodifestivalen med bästaste julia
Detta blev en början till min knäckta bräda
jag hade den mest roligaste veckan i mitt liv (efter julfesten förstås) med Ronja i sälen, man tog snowboarden till nått ställe sen där det fanns affärer sen kunde man bara handla lös, vi bodde i backarna från tidig morgon till sen kväll. De var ju livet det.
Tiden gick och snön smälte och det gröna gräset hade börjat tina fram
jag tog med mig min levslevande plånbok, chaufför även kallad mor min till ö-vik och handlade lite granna och som ni ser vart det inte allt för få saker jag köpte
min alldeles för balla tröja som även var ungefär 3 storlekar för liten användes flitigt
time for operation dagsverke, djurparken fick nöja sig med med 4 riktigt duktiga krattare, finare park har ingen sett
den äckligaste i världen hade kommit till vår lilla by
under åttornas årliga utflykt med stefan hittade vi dena mycket fräscha spade, ja det är bajs. Äkta råvara, färskt rinnande bajs. 26 grader om jag inte minns helt fel
tiderna gick allt fortare och fortare och det var redan sommarlov, första dagen och även natten då spenderade jag med mina underbara vänner i lisas sommarstuga
sommarlovet startade med en riktigt rivstart, midsdommar, midsommardagen sen fot jag till mitt äckel i stockholm :D
- midsommar
STOOOCKHOOOOLM !
onsdagen när jag var i stockholm, tog min älskade w995 självmord, onsdagen efter brände jag upp hela min kropp
onsdagen efter det så hände detta :
där var min sommar totalförstörd
Min sommar fortsatte på detta vis, + urkult fast jag har inga bilder där ifrån
Eric Saade, ja jag träffade han med
yran.. den var ju,                      kul!
okej, det var ju kul faktiskt :D
ohja, på den tiden var man ung och lycklig
testade på livet som fjoron år och fjortis
ja glass är ju gott
jag gjorde ett gott försök till att förstora läpparna
den årliga naturstigen
jag var snäll och lät doktorerna sköta sitt jobb och dra ut den förbannade spiken ur armen, det var definitivt inte skönt
Lucia inföll som vanligt den 13 december
Jag fyllde 15 underbara år, jag åt en äcklig tårta
24 december inföll, och dagen till ära tycker jag att jag var riktigt snygg
resten av december bara flög förbi, och imorgon är det första dagen på 2011

Kommentarer
Postat av: mormor

Gott Nytt År Tilda och jag hoppas du får ett härligt 2011.Vilken fin årskrönika du har fixat. Kram på dig.

2011-01-01 @ 13:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0