matspjälkning

Jag måste säga att jag har vart sjukt duktig på slutet, jag har pluggat såååå mycket! Och imorgon är det dags för biologiarbetet att lämnas in, det känns inte riktigt bra.. haha. För om man ville få VG eller MVG så var man tvungen att skriva om funktion och uppbyggnad också.
Och jag har inte gjort som alla andra smartass och använt datorn under lektionerna utan jag har vart gammal och traditionell jag har använt biologiboken till mitt arbete. Vilket jag tyckte var rätt så smart eftersom att skolans datorer är ju inte direkt dom snabbaste.
Tills nu, då jag inser vad jag missat. Jag har handskrivit sju A4 om matspälkning, som jag trodde jag skrev MVG-nivå på. Men icke sa nicke, nu när jag läser i genom allt så inser jag att det inte står om uppbyggnad och funktion på alla saker i biologiboken, det var ju det som man skulle ha datorn till.. OCH JAG TÄNKER INTE SUDDA OCH GÖRA OM NU!
fan också.. max ett G+ där asså. Det som har gått så himla bra för mig nu på sista tiden, också avslutar jag höstterminen med ett G+, vilket smartass jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0