knarkat

jag ska hem idag. Hem och göra nått jag aldrig gjort förr, jag ska kolla på idol.
Inte ofta nått sånt händer, jag brukar faktiskt inte kolla på idol. Men ikväll ska jag vara så oansvarslös och kolla på det. Även fast jag vet att Jay kommer vinna, men jag skulle ändå tycka att det var förbannat coolt om Minnah vann med tanke på att hon åkte ur sen kom hon tillbaka igen & nu står hon i final.
Sen har vi ju knarkarjay jag förstår inte varför alla blev så "förvånade" över att han knarkade, jamena kan ni säga en endaste rockstjärna som inte ha knarkat?
Och jag menar definitivt inte att Jay är någon slags rockstjärna, men ni hajar grejen i alla fall hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0