julklappar

Om jag ska vara ärlig så tycker jag att julen nu för tiden bara handlar om julklappar. Det är faktiskt lite trist tycker jag, men om jag ska vara ärlig så tycker nog dom festa att julklapparna är det bästa på hela dan? Erkääänn nu? ; )
Jag tycker i alla fall att dom hade prickat in väldigt bra julklappar i år, för det första vill jag bara säga att jag fick en dator :D
Sen fick jag en urkultsbiljett, perniga, parfym och en massa andra småsaker. Jojust, jag skrev ju om att jag hade beställt random mössor på junkyard? Haha, jag hade glömt bort dom så jag och filip fick våra i julklapp! Jag diggar filips så himlaaaa hårt asså.
Och imorgon är det jul hos mormor med mammas familj, mysigt!



- Min & Filps random mössa, min är rosa & hans urballa är röd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0