jul jul strålande jul

Eftersom att jag är en människa precis som alla andra, så ska jag väl också säga det.. GOD JUL ! :D
Jag måste säga att jag har vart väldigt ekonomisk när det gäller julklapparna i år. Efter som att jag fyller år så pass nära jul så brukar oftast mina födelsedagspengar gå åt att köpa julklappar men i år la jag de mesta pengarna på kläder och skor till mig själv. Så det måste jag säga känns riktigt skönt faktiskt, att jag till och med har över 1000 kronor kvar :D

Jag jar faktiskt spenderat mest pengar på min brors julklapp i år, den var rätt så dyr. Men han önskade sig en pälsmössa..? o_O dagens ungdom.. Så jo, eftersom jag är så himla snäll så beställde jag en åt han. Och ja, jag kan skriva det här eftersom att han inte läser min blogg.
Men jag har faktiskt sett han läsa den i smyg !



Jag bjuder på en aning julig bild på min klass från i tisdags, som ni säkert har sett tidigare men det var men mest juliga bilden jag kunde hitta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0