guns n' roses

Haha, förlåt men shit vad jag skämdes igår när vi sjöng knocking on heavens door. Allt var bara så pinsamt, jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Den enda jag ville var bort, bort från scenen bort och få allting ogjort.
Och om jag får säga det med min egna åsikt så tyckte jag att det lät förjävligt!
Vi sjöng Guns n' roses verson av låten, och den är ju en aning rockig men vi gjorde den till värsta baladen medans dom spelade den lite mer rockiga versonen.
Sen tyckte jag att jag sjöng förjävligt också, så allt vart bara skit. Visst själva sjungandet var faktiskt kul, jag var inte nervös eller någonting men när vi hade börjat sjunga då var jag nästan på väg att springa av scenen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0