cleeean

Det är rejält tråkit att julfesten är över, det er i princip en av de roligaste saker jag gjort i hela mitt liv! Så nu ska vi på forum och städa, det är ju kul. Riktigt kul.
Speciellt och städa i logerna, det exploderade typ ut saker så fort man öppnade dörren så det ska ju bli kul. Men det är så synd att det är över nu, jag tyckte faktiskt att det var riktigt kul :D
Men, time to go to school nu! eller skolan och skolan.. jag ska ju på forum och städa.




Alla tjejer gillar låten, utom plåten för hon var olåten
haha, ja den var ju bra men jag gillar inte den här låten riktigt men alla andra verkar ju göra det så varför inte vara snäll och lägga upp den då.
Se då, lyssna på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0