boooooooooooooooooriiiing

Jag är uttråkad.
Det är så himla kul att ladda ner en miljon låtar, mer än hälften är gamla, ruttna, fula och helt enkelt odugliga så jag kommer få spö imorgon, för att dom är så himla dåliga.
Dessutom har jag en miljon saker att kirra tills imorgon, och jag måste ju ha med dom imorgon. Jag kan ju inte liksom säga att jag tar med dom ännu nästa dag för det är ju på real imorgon!
Jag kommer ju inte ens kunna gå och lägga mig före 3 ens, kul.
Jag är dödens, tack för min tid på jorden i alla fall.
Och ja Ronja, alla mina ägodelar tillhör nu dig. Varsågod ta, slit dom med hälsan. Din tid i livet är nu kommen Ronja som inte ens kan säga Ö ! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0