4:e Advent

Herregud vad tiden går fort, det är julafton redan på fredag O:
Och klockan är redan halv 4, jag som ville gå på musikal ikväll klockan 6 men nej, nej det hinner jag inte. Man ska ju vara cool och träna på spelqulan inför tisdag..
Den visas på tisdag också klockan 9 på morgonen, men då har jag inte tid för då är det full fart på forum. Det är lite surt faktiskt, jag vill se den :(
Glöm inte att komma på julfesten på tisdag den 21/12 kl.19.00 !

Så nu är frågan om jag ska duscha nu innan, eller ikväll skulle vilja duscha nu fast egentligen skulle jag helst av allt bara skita i allt och ligga på soffan & äta och kolla på tv, haha vad lat jag är .. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0