2010 in my heart

Idag är verkligen ingen bra dag, allt går fel. Jag ser mer mongo ut en i vanliga fall, på självaste nyårsafton till och med.
Men jag måste säga att 2010 har vart det bästa året i mitt 15-åriga liv. 2010, jag ångrar ingenting som jag har gjort. Inte ens att jag bröt armen, det gav mig nya erfarenheter. Jag har ju till exempel lärt mig att simma med en arm medan andra armen är ovanför vattenytan, den ni det kan ni nog inte?
Men en sak har jag i alla fall lärt mig, tro inte att ni är någon himla akrobat när ni är på studsmattan, hoppa alltid som ni har gjort och prova inte på nya saker och KLIV NER SOM NI ALLTID HA GJORT! Annars bryter ni armen, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0