Vaaaarmt

Klockan är lite drygt halv 4 och jag sover inte, jag är inte speciellt trött men för trött för att hitta på nått. Jag är ashungrig, och kommer snart att svettas ihjäl. Ja, så går det när ens rum ligger i fel ände av huset så solen ligger på hela dagarna. Så ni kan ju kanske fatta hur himla varmt det blir på nätterna om asvarmt ute under dan :( Men jag ska inte klaga mer, natten är snart över och då blir det fotboll för hela slanten med Nelliepelli! Kommer vara trött som satan, men det är ju inte direkt första natten det är svinvarmt i mitt rum utan man kan väl säga i princip varje sommar dom senaste 15 åren fast vissa nätter är extremt varma. Så jag börjar nästan bli van med sömnlösa nätter nu, så de ska väl inte vara nått problem med att kliva upp imorgon.. Skulle jag tro. Men nu ska jag tyvär lämna er ensamma mitt i natten och göra ett tappert försök att sova, vi ses om nån timme eller så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0