Typ sjuk

Åh, fyfan. Vilken dag, dubbeltimme slöjd, dubbeltimme so, religion, dubbeltimme franska.

Jag är förkyld, tror jag har feber också men orkar inte kolla det skulle vara så deprimerande ut i falla att jag hade det :P så det är väl bara att bita ihop.
Asså.. antingen är det en benbit som sticker ut eller så är det spiken. När man känner på armen framme vid handleden så känner man att nånting sticker ut och jag har jätte ont där :(
Jag har faktiskt haft det hela tiden men.. men jag har inte känt där förs en idag. Och, ja nånting sticker ut där iaf.
Men ska ju ändå till doktorn snart eftersom att armen ar helt sne :D


Kommentarer
Postat av: julia :D

men tänk om det är en benbit. så har den vuxit fast så måste du bryta av armen igen! :O:O:O:O

2010-08-30 @ 16:09:21
URL: http://juliaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0