trött, eller vad?

haha, har vart vaken sen 10 i 5. coolt.
Sen såg jag det underbara vädret ute, men sen när jag gick ut för att släppa ut katten imorse så var det ju svinkallt! I och för sig var ju klockan bara 5 på morgonen men ändå..
Så det blir nog antagligen bad idag, eller ja bad & bad.. :(

Men på måndag! :D Då ska jag få byta gips, och då får jag klia på armen :D:D:D:D:D:D:D Liksom det kliar så jag tror jag dör!
men jag måste ju ändå ha gips i typ 3 veckor till så.. men jag får ju klia på armen :))
              
Asså ser ni värsta knubbhanden eller? O: Tur att svullnaden har gått ner nu iaf, annars skulle jag definitivt inte visa mig. Usch.
              

Yees! Bara minst 3 & en halv vecka till sen ska helvettet bort! Eller ja idag är det ju typ 4 veckor, men det låter bättre med 3 & en halv :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0