suck -'

jag måste seriöst vara helt störd, i början av sommarlovet så kunde jag ha följt med till kreta om jag ville men jag valde att stanna hemma istället. Jag tänkte väl att jag lika gärna kunde sola & bada hemma men nejdå, då såklart då går man och bryter armen, och bröt den inte bara lite heller för den delen. Gips hela sommarn. Det här har vart den VÄRSTA sommarn ever!
Jag har ju inte kunna gjort nånting som man gör på sommarn överhuvudtaget :(
Så nu när sommaren är över, såklart så får jag väl förmodligen ta bort gipset lagomt tills skolan börjar. Sad.

Så nu vill jag åka utomlands!
Eller inte rikitigt nu, men när jag har tagit bort gipset & sen kan jag ju gärna vänta typ 2 veckor till så den kanske är någorlunda normal iaf, även om det tar ungefär minst tre månader innan den är normal igen efter att jag tagit bort gipset.
Och alla ba, men det är väl bara att göra det bästa utav situationen. Men jag kan tala om för er att det är det då lugnt inte!
Tänk er själv att ha en 3 kilos klump (ungefär ett halvt kilo för tillfället faktiskt) på armen som ni knappt orkar lyfta, kan inte bada även om det är typ 35 grader ute, armen stinker, är ivägen, kan nästan inte gör någonting med armen.
Och när ni äntligen får ett gips som slutar under armbågen så kan ni ändå inte räta ut armen, armen värker så fort ni rör den + att armbågen är typ helt blå.
Det är inte så bara!
              
Jag är så jäkla less på gipset!
Åh, jag vill åka till nått varmt ställe, där det är svinmycke sol & det ska vara kung shopping! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0