piiinit

Haha, jag pratade med ronja :D dom ska tälta med klassen imorgon och lärarna tvingar dom att ha mössor på sig? Stockholmare..
Funderar dessutom på att skippa springturen ikväll blir bara mer och mer förkyld, men a.. måste ju plugga franska också. Men det kan jag göra ikväll när jag kollar på tv, pluggar ju som bäst då! Så jag måste faktisk ut och springa nu, finns inge ursäkter. Jag kan ju inte ha sämst resultat på den där springsaken på skolan då dör jag ju, det är fan pinsamt!

Haha, en bild från skansen i somras! Måste vart riktigt soligt då asså för jag har märkt att jag har brillsen på på varenda bild :P
              
Se själv, jag har brillsen på varenda bild!

Kommentarer
Postat av: Ronja

TIILDA JAG DÖDAR DEJ !!!

2010-08-31 @ 19:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0