kleeeder

Jag har alltid undrat varför jag alltid kläder fulla golvet eller fulla soffan, än hur mycket jag kastar in dom i garderoben igen så är dom där nästa kväll..
Men nu har jag kommit på det!
Av någon konstig anlendning byter jag kläder typ 3 gånger per dag? o_O Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte varför jag gör det men det går bara av farten. Egentligen helt onödigt..
Och när jag byter kläder så vill jag inte stoppa in dom som jag redan har haft på mig i garderoben eftersom att dom är använda, men jag vill inte slänga dom i tvätten heller eftersom jag har typ högst använt dom i 4 timmar.. :P
Så nu har jag kommit på det! (Y)

Liiite bildbrist nu, rättare sagt är jag lat och orkar inte ta nya haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0