gr8!

asså jag tror jag börjar slå på stort, jag klev upp i rätt så hyfsad tid i morse i alla fall nog i tid för att hinna äta frukost, jobba som satan i skolan. Typ första gången på länge, och nu tror jag att jag ska ut och springa har inte sprungit på hela sommarn & så är jag dyngförkyld. gr8!
              
jag och ronja lekte gatubarn i sundsvall, men det var kul som fan! Feta skulle vi också bli :D

jo, jag har äntligen fått usbminnet som ronja skulle skicka till mig. Men alla bilder är ju inte med, speciellt inte dom från grönan dom bästa av alla!
Den bästa juu, filmen i blå tåget & när vi är längst uppe i frittfall!
Omg, du måste bara skicka mer bildeeeeeer. Jag vill SKA ha alla :D

plus att mattepatte var tillbaka på skola idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0