farväl älskade sommarlov .. : (

Sitter här och borstar tänderna, sorgligt.. klockan är ju bara 10 O: Men, men.. Förr eller senare måste man sorgligt nog återvända till skolan :/
Har ställt alarmet på klockan 6, så jag är säker på att jag inte försover mig och behöver stressa, haha :D Men om jag känner mig själv så kommer jag ändå ligga kvar tills jag verkligen måste kliva upp och kasta på mig kläderna och sätta mig på cykeln och trampa iväg till skolan, usch. Jag får kväljningar när jag hör ordet skolan :P


Men nu har jag kommit till den stunden i mitt liv där jag måste säga farväl till det älskade sommarlovet..
:(
Sorgligt, jag gillade det verkligen.. sova tills man vaknar, vända upp och ner på dygnet. Jaja, jag antar at det är slut på som tiderna nu. Farväl!

Fast jag är ju nia nu föfan! Kanske inte blir så pjåkit iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0