faan..!

asså jag blörjar få lite ångest så där.. sommarlovet är slut! Sista dagen imorgon ju, och jag har typ vänt på dûgnet.
Imorgon ska jag upp klockan 04.00 :D Då somnar jag imorgonkväll och sen måste man ju ta vara på sista sommarlovsdagen :P

Alla säger att det kommer bli så skönt att börja skolan och att man kommer i ordning och så.. men jag vill seriöst inteeee! :( Första gången jag seriöst absolut inte vill börja skolan, känns så jefla jobbit att börja plugga igen.. kliva upp tidigt på morgon, sitta typ ända från när man kommer hem från skolan tills man somnar och plugga (även fast jag inte gör det.. men jag tycker ju lite synd om dom som gör det) :P
Alla ba, ja men det ska ju bli kul & träffa klassen iaf.. MEN NEJ!
Eller jo, kanske kul men inte på skolan! Jag vill inte, vill inte inte inte! jag tycker inte om skolan, fattar ni trögt? JAG VILL INTE DIT!

Känns som om skolavslutningen var igår, tror jag börjar grina.. Och sen när jag har stått och förklarat hur mycket jag hatar skolan och det spelar ingen roll att jag får träffa klassen eller man man "kommer i ordning" så säger dom jamen tänk så här, det är ju sista året sen kan du ju i alla fall hoppa över skolan ett år!
Men jag måste ju ändå gå i skolan, jag vill inte ha nått med skolan att göra. Det är det värsta som finns, vem vill sitta och göra en massa läxor och plugga till prov på fritiden liksom? o_O

Och jag är ledsen att behöva säga det här, MEN DET ÄR HÖST!
Det är inte sommar längre, det blir typ svin mörkt vid halv 10, gräsmattan är inte lika grön längre, löven börjar bli gula och det är typ frost på nätterna?

jag skulle kunna skriva tio a4 om hur mycket jag hatar skolan, men det får räcka med det här. Jag sparar skrivkraften till skolan, haha :D
              
              
              
             

haha, omg! Tilda ♥ webcam! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0