1 augusti?!

SHIIIIIIIIIIIIIIT! SOMMARLOVET ÄR TYP SLUT?! Känns som om skolavslutningen var igår.. typ sadface on. Asså skolan börjar om 23 dagar!?!??!?!?!?!?!??!? O:O:O:O: O::
Jag tror jag börjar grina.. det härliga sommarlovet har bara flygit iväg.. och det har även totalförstörts! :@ Skitarm, fast det var ändå ganska roligt att bryta armen haha.. det var typ en av mina största drömmar.. :P Och när jag hade brutit den så kunde jag böja armen bakåt O: Det är ju ändå rätt så coolt, för dom gjorde så med armen när jag skulle röntga iaf. Fast inte hela vägen såklart, men dom böjde den bakåt. Det är en sak ni kan vara säker på!
Omg, jag är sjuk.
              
Härliga sommar.. :P
åhhhhhhhhhh. Jag tycker ju inte ens om vintern, den ända bra är ju att man kan åka snowboard. Det är tamefan de ända bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0